Alla inlägg den 2 juli 2006

Av Draken - 2 juli 2006 21:59

Solat näck, ja den dagen jag gör det kommer nog att dröja väldigt länge. Om jag ska göra det så ska det vara på ett ställe som ingen kan se mig. Men jag har varit ute o solat i dag. Har fått lite färg på ena axeln. Får se hur det ser ut i morgon, om jag kommer att flagna eller inte.


Ska snart gå o lägga mig, får se hur bra jag lyckas att somna ikväll. Känns som det kommer att ta några timmar innan jag kommer att lyckas somna, men jag kan inte vara uppe hela natten. Med tanke på att jag ska upp tidigt i morgon bitti. Ska försöka att komma upp i någolunda bra tid.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards