Alla inlägg den 23 juli 2006

Av Draken - 23 juli 2006 19:41

Tog mitt första dopp idag. Det var inte så kallt som jag hade trott. Det var rätt så skönt att bada nu när det är så himla varmt.

När jag hade doppat mig så gick jag upp o la mig o läste. När jag hade legat där en stund, så börja det blåsa upp till oväder. Det började åska o mullra. Så att då var det typ bara att packa ihop grejorna o åka hem. När jag hade varit hemma i ca fem minuter så började det regna, det stod som spön i backen.

Det slutade att regna lika fort som det hade börjat. Väldigt mysko väder tycker jag.

Av Draken - 23 juli 2006 14:05

Igår kväll så frågade lillasyster mig ifall jag var gravid, o då sa jag "va, nej det är jag inte, varför tror du att jag är det?". Hon svarade genom att säga "ja men du äter ju lite o ofta ju".

Nu e de andra gången någon tror att jag är gravid på mindre än en månad. Man kanske skulle testa sig o se ifall man är gravid eller inte. För även om jag har haft min mens så kan jag ju vara gravid. Det finns ju såna som har varit gravida o har haft sin mens ju. Så att man kanske skulle testa sig.

Får ta o göra de när ja har fått mina pengar.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards