Alla inlägg den 9 juli 2006

Av Draken - 9 juli 2006 11:18

Idag så mår jag mycket bättre än i går när jag kom hem. La mig rätt så tidigt igår kväll, så att idag är jag helt utvilad.


O idag när jag vaknade så låg ena hunden i sängen med mig o dom två andra hundarna på golvet vid sängen. Det var rätt så mysigt med att dom höll mig sällskap :D Hundar är söta och mysiga.


Var ju på Alfta hundutställning igår ju. Det var massor med fina hundar där igår. Såg en massa med nakenhundar och chihuahua. Vad små chihuahua hundarna är, såg en sån hund bredvid en irländsk varghund (en sån som jag vill ha), då såg den extremt liten ut. Den nådde knappt upp till fotknölarna på varghunden.


Det var över 800 hundar anmälda igår. I den entrén som jag och mamma satt i, hade vi fått in lite mer än 1300. Och det kostade 20 kr/person och så hade vi en katalog för 30. Då kan ni räkna lite hur mycket folk det kom.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards