Alla inlägg under januari 2008

Av Draken - 22 januari 2008 07:13

Ringde och sjukanmälde mig idag oxå, har ingen lust att jobba i dag heller.

Jag är trött, men kan jag inte somna om :(

Tror att jag somna någon gång framemot två snåret i natt, så att jag är rejält trött.

Men nu ska jag gå o försöka att sova någon timme till.

Av Draken - 22 januari 2008 00:14

Om något skulle hända mig så skulle ingen märka det, typ som att jag skulle halka i duschen o bryta nått ben så att jag inte kan ta mig någonstans o ringa, så att jag blir liggandes där i flera dagar utan någon skulle märka det. Eller om jag skulle sätta något i halsen o kvävas till döds, så blir jag liggandes i flera dagar utan att någon skulle sakna mig.

Vem skulle sakna mig om jag dog?

Av Draken - 21 januari 2008 23:31

Är jag på  väg ner i en avgrund som heter deprission nu?

Jag känner mig så tom, oälskad och less på allt.

Jag vill inte hamna i den skiten igen.

Av Draken - 21 januari 2008 22:46

Har fullständigt tappat lusten för allt.

Skulle egentligen ha jobbat idag, men ringde och sjukanmälde mig, för att jag hade ingen lust att jobba. Har ingen lust att jobba i morgon heller, funderar att vara hemma i morgon oxå.

Får se vad jag känner för i morgonbitti när jag vaknar.

Av Draken - 21 januari 2008 14:12

Är det någon som har erfarenhet av telefonsex?

Jag har aldrig haft det någon gång, och undrar lite hur det är att ha det och hur det går till.

Av Draken - 20 januari 2008 01:23

Av Draken - 18 januari 2008 19:06

Nu kommer det att blåsa upp rejält, SMHI har gått ut med stormvarning. Risken är finns att det kommer bli strömavbrott, om det nu skulle hända så finns det några tips som man kan följa, och dom är följande:


Innan strömmen går:

  • Skaffa ficklampor, stearinljus och batteridriven radio.
  • Ha torrvaror och konserver hemma för tre dygn.
  • Fyll pet-flaskor till tre fjärdedelar med vatten och frys in. Fungerar som kylklampar och kan tinas till dricks- och tvättvatten.
  • Se efter i eventuell båt, husvagn och stuga om det finns saker där som behövs hemma i stället.
  • Undersök om det finns äldre och andra i grannskapet som behöver hjälp redan de första timmarna.

När strömmen gått:

  • Lyssna på Sveriges Radio P4 efter meddelanden om avbrottet.
  • Vid avbrott på mer än tre timmar, tappa upp vatten i grytor och annat. Vattentillförseln kan påverkas av elavbrott.
  • Kolla om någon i närheten behöver hjälp.
  • Dela med dig till grannar av information från radion.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards