Alla inlägg under januari 2008

Av Draken - 6 januari 2008 23:14

Hur sjutton kan man sakna någon så att det gör ont i en?


Allt jag gör det är att se min älskade framför mig när han har ett leende på läpparna och ögonen fulla me jäkelskap.


Ser även hur han rör sig som tänder mig på en gång, ja hade kunnat slänga mig på honom o bara.... ooohh.... skulle ha gjort det om jag inte var för feg.


Men jag saknar honom så att det värker i hela min kropp. Skulle göra allt för att bara för att få vara honom nära jämt.

Av Draken - 6 januari 2008 22:32

Var hos min älskling från i går till i dag.

Men var tvungen att åka hem idag för att jag ska iväg o jobba i morgon. Ville egentligen inte åka ifrån honom, började sakna honom redan när jag skildes från honom i dag.


Planerna är att han ska komma på fredag. Förhoppningsvis så kommer han då. Hoppas att det inte kommer nått ivägen så att han inte kan komma.

Av Draken - 4 januari 2008 19:06

Det bidde ingen resa till min älskling i dag, synd nog.

Hans pappa är gammal och är dålig, han hade blivit sämre idag, så att då ville min älskling åka till honom. Han skulle ev stanna där över natten. Men han lovade att han skulle ringa mig senare idag, får se när han ringer.

Men som det ser ut nu så kommer jag att åka till honom i morgon i stället. Får hoppas att den resan inte blir inställd, för att jag vill verkligen träffa honom.

Av Draken - 3 januari 2008 22:54

Snart min älskling.

Snart är jag hos dig.

Om ca 18 timmar är jag hos dig.

Vill vara hos dig nu och bara mysa med dig.

Och nu när jag har sprial så kan vi köra hela loppet, mmm I love it :)

Av Draken - 3 januari 2008 11:17

Då var semstern slut då. Skulle vilja vara ledig ett tag till. Känner mig inte utvilad som jag trodde att jag skulle bli efter ledigheten. Men men ska bara jobba i två dagar, sen så e jag ledig i två dagar.

Nu e de dags att klä sig så att man är redo att sticka ner strax.

Av Draken - 2 januari 2008 19:13

Sitter o funderar o funderar hur jag ska få upp dig hit till mig till helgen.

Men jag vet då inte hur fanta jag ska få upp dig.

Jag saknar ju dig så otroligt mycket, jag vill ju vara dig nära jämnt.

Någon som har nå tips på hur jag ska få upp min raring?

Av Draken - 2 januari 2008 13:34

Det blev en sprial som jag satte in hos barnmorskan, den får jag ha inne i fem år och jag behövde inte betala ett enda öre för den. Det var ju bra det, ett preventivmedel som är helt gratis :D Får hoppas att det kommer att gå bra med den.

Ska ta o lägga mig o vila en stund, fick så jäkla ont i magen efter att jag hade varit där.

Av Draken - 2 januari 2008 00:28

Om jag inte får träffa dig snart så kommer mitt hjärta explodera snart.

Jag saknar dig så himla mycket.

Vill ha dig vid min sida.

Tänker på dig hela tiden.

Du har mitt hjärta, du har min kärlek.

Jag älskar dig.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards