Alla inlägg under december 2008

Av Draken - 10 december 2008 14:29

Det är så här att jag har varit lite smått intresserad av en kille ett tag. Och mina två närmsta vänner vet om det. Och i natt så drömde jag om den här killen och mina två kompisar.


Jag drömde att ja och mina kompisar gick på nån konsert, jag tror att det var Nordman som skulle hålla i konserten. Medans vi väntade att han skulle komma upp på scen så gick vi omkring och kollade läget. Då träffar vi på killen som jag är intresserad utav, och han säger att han kan fixa VIP-biljetter åt oss.

Han går iväg och kommer tillbaka med endast två styckna, han ger mig en och min kompis C den andra. Till min kompis M säger han att hon ska ge honom en anledning till varför han skulle ge henne.

Jag o C pratar, medans vi går mot ingången till VIP byggnaden. Killen som jag är intresserad utav tar min VIP-billjet o ger M, och säger att han ska fixa in mig ändå. När vi kommer till ingången så släpps alla in utom jag, jag ropar efter killen som jag är lite smått intresserad utav att han ska hjälpa mig in, men han vänder sig om, och då ser jag att han har sin arm om M, och säger varför det.


Fy va ja hatade M när jag vakna.

Av Draken - 2 december 2008 14:55

Titta det snöar, titta det snöar, det var väl roligt hurra.

Nu är det vinter, nu är det vinter, det var väl roligt hurra.


Snart kommer julen, snart kommer julen, det var väl roligt hurra.

Med massa klappar, med massa klappar, det var väl roligt hurra.


Äta hela dan, äta hela dan, det var väl roligt hurra.

Titta på Kalle, titta på Kalle, det var väl roligt hurra.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards