Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Draken - 2 mars 2008 21:39

Någon som vet hur detta spel fungerar http://iskall.myminicity.com ??

Vore tacksam ifall någon kunde förklara hur det fungerade

Av Draken - 2 mars 2008 18:15

Har börjar fundera lite granna.

Han anser att jag ljuger och att det är fel. Visst nu är det så att jag har ljugit för honom. Men jag misstänker att han har ljugit för mig, och det verkar vara helt oki.


Dom gångerna som vi har planerat att han ska komma upp hit till mig så har han blivit själv blivit sjuk eller så har hans pappa blivit sämre och han vill åka och träffa sin pappa. Men sen när jag har ringt och pratat med honom så säger han att han har varit hos sin pappa och då ja pratat me honom någon timme senare i telefon så är han packad. Så därför tror jag att han har ljugit om att han har åkt ut till pappa sin.

Av Draken - 2 mars 2008 12:14

Nu när jag pratade med killen nyss så sa han att han hade tänkt att överraska mig och åka upp i morgon, men att han inte kan det nu när han inte har några pengar.

Visst, dra den med rödluvan och vargen oxå tänkte jag.

Det är lätt att säga det när man inte har några pengar.

Han har sagt så många gånger att han ska komma upp, utan att han kommit upp så att jag tror honom inte längre.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards