Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Draken - 10 mars 2008 23:29

Jag kommer aldrig förstå mig på karlar.

Jag vet inte vart jag har dom någonstans.

Ena dagen vill dom en sak, och nästa dag så vill dom något helt annat. Och då har dom aldrig sagt det dom har sagt dagen innan, då e det något man hittar på för att det ska låta bättre.


Killen har gjort slut för hundrade gången, han gjorde slut i tisdags. Men sen fick jag ett mess av honom på torsdagen där han skrev att han sakna mig. Sen så ringde han mig i söndags då han sa att han älskade mig. Det lät som han ville bli tillsammans med mig igen. Men jag sa att jag inte visste vad jag ville, jag vet inte om jag vågar lita på honom igen. Han betyder ju väldigt mycket för mig, men som sagt jag vet inte om jag vågar lita på honom igen. För om vi skulle bli tillsammans igen så kan han ju göra slut typ i morgon, och det vet jag inte om jag är beredd på. Det är därför jag tvekar, jag vill ju inte bli sårad igen. Och det sa jag till honom, och det lät som han förstod. Men frågan är om han verkigen gjorde det, man vet ju inte med killar om dom gör det. Dom säger ju så mycket.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards