Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Draken - 21 mars 2008 17:24

Jag misstänker att min kompis som har nyckel hem till mig har varit hemma hos mig när jag var på jobbet o blev påsatt av någon karl i min säng. För att det såg exakt ut som någon hade legat i sängen, jag har fyra kuddar i min säng och dom låg helt annorlunda än vad dom gjorde i morse. Som tex så hade två kuddar bytt plats, och den ena kudden låg upptryckt mot väggen som om någon hade legat mot den.


Ja messade kompisen o frågade om hon hade varit här, och det hade hon varit, hon hade tänkt att hon skulle överraksa mig med att städa här hemma tills jag kom hem. Hon hade börjat att bädda sängen lite granna, men hann inte bädda klart den, för att sen var hon tvungen att springa hem för att hennes svärmor blev dålig.


Vad ska jag tro?

Ska jag lita på mina misstankar eller ska jag lita på henne?

Av Draken - 21 mars 2008 06:30

Jaha, då var det vinter igen då.

Det är alldeles vitt ute, ser ut som det har snöat hela natten och det snöar fortfarande ute. Och är så illa tvungen att gå i detta väder oxå för att det går inge bussar idag, dåligt nog.


Jag tycker att det borde gå bussar på röda dagar, även om det inte är några affärer öppna idag och att det är röd dag, så är det ju ändå människor som är ibehov av att åka buss.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards