Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Draken - 5 februari 2010 13:06

Nu har jag spytt igen :( Har mest bara druckit idag, har fått i mig lite yogurt, så att det som jag fick upp var mest bara vätska. Det är inge vidare att spy, men det brukar ju hjälpa att kräkas, jag brukar oftast känna mig bättre efter att jag har spytt. Så är det även nu, men dock bara för stunden :S

Av Draken - 5 februari 2010 12:29

Är hemma idag för med magsjuka. Började må illa igårkväll när jag satt och åt vid halv sex tiden, sen ca en timme senare så spydde jag första gången. Så fram till klockan sju i morse så hade jag spytt fem gånger. Mår illa fortfarande, känns som jag måste spy snart.


Första gången jag har magsjuka. Men det är inte konstigt att jag har fått magsjuka, eftersom gubben i lådan har haft det sen i måndags.


Första gången jag spydde funderade jag på om jag spydde för att jag var gravid eller om jag hade fått magsjuka, men sen när jag spydde igen så förstod jag att jag hade fått magsjuka, inge vidare kan jag ju säga. Men som tur så kommer det bara uppvägen, inget i nedre.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards