Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Draken - 18 februari 2010 16:19

Det blir en snabb skrivning här, för att gubben i lådan läre väl komma hem när som helst skulle jag tippa på.


I morgon så börjar föräldrarutbildningen, det är tre dagar som är inbokade, som det såg ut så ska det vara två till som vi deltagare kommer att delta i och planera in. Ska bli kul att börja den.

Gubben i lådan var inte så på att gå den, det är mer jag som vill gå den. Men han följer med för min skull.


Mamma jobbar i närheten av där jag håller till, det tar typ två minuter för mig att gå till hennes jobb. Så att nu har hon och jag börjat att gå en liten kort promenad på lunchen. Rätt så skönt faktiskt.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards