Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Draken - 22 februari 2010 20:17

Jag känner mer och mer anti mot mina svärisar, eller mest mot svärmor är det nått fel med det?


Jag tyckte bra om namnet Rasmus i början, svärmor tycker bra om det och jag känner mer och mer att jag inte tycker om namnet Rasmus just bara för att hon tycker bra om det.


Gubben i lådan tycker bra om flicknamnet Elisa, men jag är inte så förtjust i det. Och jag tycker bra om pojknamnet Liam. När vi var hos svärföräldrana i lördags så sa jag till gubben i lådan att om han vill ha Elisa om det blir en flicka så ska det bli Liam om det blir en pojke. Jag vet att han inte tycker om det namnet, och svärmor tycker inte heller om det och hon hörde när jag sa det, och hon sa då "Då får ni slopa Elisa då". Jag anser att hon inte har någon talan om vad vi ska döpa mitt och gubbens barn.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards