Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Draken - 1 februari 2013 22:26

Då var det februari redan, tänka sig att det redan har gått en hel månad på 2013.

Min lilla lillkille blir snart fyra månader.

Vad tiden går fort. Han är väldig stadig på nacken nu, så att han kan hålla upp huvudet själv rätt bra, men det är fortfarande lite vingligt. Funderar ifall det är tänder på g, för att ibland så håller han på att äta upp handen, sen så har han varit rätt grinig de senaste dagarna.


Funderar ifall jag ska gå och lägga mig snart. Min stora lillkille ligger och sover i sin säng sen två timmar tillbaka. Den lilla lillkillen ligger i soffan och sover, ska ta och byta blöja och kläder på han snart och lägga honom bredvid mig sen. Gubben i lådan är och spelar med bandet, som han gjort hela dagen. Dom håller på att spela in lite låtar som dom kan lägga ut på någon sida så att folk kan lyssna till dom. Men dom borde satsa på att försöka att hitta en ny sångerska, den dom har sjunger så falskt och visar nästan noll intresse för gruppen. Om dom vill komma någon vart så läre dom ha någon som sjunger bra. Till och med jag som är tondöv hör att hon sjunger falskt, och då är det illa.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards