Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Draken - 8 februari 2013 16:30

Gubben i lådan och jag har bråkat. Det är så surt från hans sida så att jag vet inte vad jag ska göra.

Han tycker att jag är bitchig när jag säger saker som han inte tycker om. Visst jag kan vara hetsig i humöret, men jag läre väl ändå kunna säga saker och ting. Kan hända att jag säger på det fel sätt.


Det började med att jag stod och diskade och då kommer han och stoppar upp sina fingrar i min rumpa, som jag har bett honom hundra tals gånger om att han ska sluta att göra. Jag blir skit sur och slänger disk svampen på honom, visst jag kanske överreagerade, men när man har bett om en och samma sak hundra femti elva gånger utan att han lyssnar så lessnar man till slut.


Men när jag hade slängt den på honom då blir han skitsur och går hemifrån. Visst han var på väg ut redan, men ändå.


Så nu till min fråga hur är man när man är bitchig?

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards