Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Draken - 12 februari 2013 21:04

Sitter här i ena änden av soffan och skriver via telefon medans jag ammar lilla lillkillen. Gubben i lådan sitter i andra änden ju soffan och tittar på ett tråkigt program på tv. Stora lillkillen ligger och sover i sin säng.Även om gubben i lådan sitter i samma rum som mig, så känner jag mig så ensam. Jag vill ha ett mer socialt liv, men jag vet dock inte hur jag ska få det att funka. För att jag vet inte hur man ska bete sig bland folk, jag vet inte vad man kan prata om. Jag känner mig så bortkommen när jag är bland folk. Jag vet inte hur jag ska få kontakt med folk och inte heller vart.Suck, känner mig så ensam. Jag har försökt prata med gubben i lådan om det, men han säger bara att jag är så beroende av honom och att jag inte har några kompisar.Men jag har typ tappat all kontakt med dom få jag en gång i tiden.Känns som jag bara vill sätta mig och gråta.Jag känner mig bortkommen i denna värld.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards