Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Draken - 7 februari 2008 19:55

Börjar bli rätt så irriterad nu på mina kompisar.

Den ena tjatar på mig att jag ska följa med på konserter där japanska band spelar, o jag är inte ett dugg intresserad av japansk musik.


Den andra tjatar om sina problem hela tiden. Som tex när man vill prata om sina egna problem med henne, då får man prata en liten stund, sen så börjar hon att tjata om sina egna.


Den tredje hon är gift och tjatar om att det är så många killar som är så kåta på henne och hon vet inte vad hon ska göra. Hon frågar mig vad hon ska göra, o jag säger att hon ska låta bli att ha sex med dom, men sen så har hon det ändå, och kommer o berättar det o hon ångrar sig så djupt, och har ångest över att hon har varit otrogen o inte vad vad hon ska göra.

Av Draken - 7 februari 2008 19:09

Känner mig inge vidare.

Har legat med feber från i tisdags.

Chefen ringde idag o ville få in min närvaro, som ska in i början av månaden. Så att jag stack ner till jobbet och fixade med närvaron o lämnade in den. Så att jag tänkte jobba idag fram till nio, men jag kände att jag inte klarade av det så att jag gick hem tidigare.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards