Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Draken - 13 februari 2008 18:05

Träffade en kompis idag. Vi stack ner på stan en vända och tog en fika på ett ställe som en gemensam kompis jobbar på.


Men sen när det var dags att gå hem så ringer hennes pojkvän och frågar om hon vill ha skjuts hem och det är hon inte sen att tacka nej till.

Det värsta av allt är att hon inte frågar mig ifall jag vill åka med. Vi skulle ju ändå åt samma håll, så att man tycker ju att hon kunde ha erbjudit mig om skjuts hem. Så att jag fick ta en promenad hem.

Visst det är inte en lång promenad hem, det tar ca 20 minuter att gå. Men man tycker ju ändå att hon kunde ha frågat ifall jag ville åka med.


Detta är inte första gången det har hänt. Jag blir så himla besviken på henne när hon gör på detta viset. Skulle vilja ta upp det med henne, men jag vet inte hur ja ska säga det.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards