Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Draken - 17 februari 2008 02:52

Nyss hemkommen från en kompis. Vi har haft en trevlig myskväll med film och gott. Vi har sett Onda Aningar, en bra film, men lite mysko. Vi har även sett Ett öga rött, inge bra, är ju inte intresserad utav svenska filmer. Men min kompis ville se den.


Och sen när det var dags för mig att gå hem så ringde hon till en släkting till hennes man och tvingade mig att sitta bredvid och lyssna när dom hade telefonsex. Inge vidare kul, men hon tyckte att det var jätte skoj. För att enligt henne så ringde hon bara för att jävlas med honom. Sen så tycker hon att det är konstigt att jag tycker att hon är knäpp när hon gör på detta vis.


Hon säger att hon är lycklig med sin man, men ändå så har jag någon känsla av att hon vill visa för mig att hon kan få vem hon vill. För att hon berättar att det är så många som är så kåta på henne och hon vet inte vad hon ska göra med dom och att hon har så svårt att säga nej. Så att hon skulle lätt kunna sticka hem till någon o vara otrogen.


Men enligt min mening så är hon otrogen när hon har telefonsex med någon annan än sin man.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards