Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Draken - 23 februari 2008 21:30

Har jobbat i dag, jobbade mellan halv ett och nio.

Hade en rast vid halv fyra så att då passa jag på att ringa killen, om han nu är min kille förstårs :/


Men när jag ringde honom, så var det en kille som svarade med ett namn Janne (killen heter inte så), men rösten var väldigt likt min killes. När han frågade vem jag var så förklara jag vem jag var o då sa han att jag hade ringt fel. Ja bara la på luren.


Sen så messa jag med en kompis o berätta vad som hade hänt. Tydligen så ringde hon upp honom då och prata med honom, med min kille alltså, utan min vetskap. Och tydligen så var han dyngrak då dom pratade och bara ville skoja med mig.


För det första, så tycker inte jag att det var ett sätt att skoja på.

För det andra, vart sjutton har han fått pengar ifrån? Han som inte hade ett enda öre för att kunna köpa mat och snus för. Så hur har han då kunnat köpa sprit?


Skickade ett mess till honom att jag skulle ringa idag, o att jag hoppades på att det skulle vara han som skulle svara o inte någon Janne. Får se ifall jag ringer honom nått morgon.


Blev förbannad och sårad av hans betende.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards