Alla inlägg under januari 2009

Av Draken - 3 januari 2009 16:17

Ikväll så har jag en date me en kille som jag har pratat lite granna med på en detingsida.


Fan va nervös jag är :S


Har pratat me honom ett tag på msn och pratat me honom en gång på telefon. Jag är skitnervös.

Av Draken - 2 januari 2009 20:11

Fan va ja e trött, känns nästan som om jag skulle kunna somna här o nu. Men jag tänker inte lägga mig ännu, ska titta på ett program mellan 21 o 22, ett program som jag bara inte kan missa. Det är ju många snygga karlar där ju :)

Av Draken - 2 januari 2009 14:55

Idag har jag varit duktig, idag har jag varit ute på en 40 minuters promenad. Gick en runda så att jag kommerförbi affären, då jag började närma mig tänkte jag om jag skulle gå in på affären o köpa chips till ikväll. Men jag stod på mig och tänkte att jag inte skulle köpa det.


Jag ska försöka att sluta med chips helt och hållet. Visst det är jäkligt gott med chips det är det, men jag ska låta bli det, och istället börja gå ut på promenader o gå ner i vikt. Vill gå ner från mina 93 kilo till någonstans mellan 60 o 70 kilo, så att det blir mellan 20 o 30 kilos viktnedgång. Jag ska lyckas med det, det är mitt nyårslöfte till mig själv att gå ner i vikt. Ska försöka att komma ut på promenad varje dag, och då ska jag vara ute o promenera i minst en halv timme. Ska försöka att ha kommit ner till 80 till sommaren, då har jag gått ner ungefär hälften av det jag vill gå ner.


Sen när det börjar bli lite varmare o ljusare ute så blir de nog lättare att gå ut o promenera skulle jag tro. Och då kan jag ta fram cykeln oxå o ta långa turer med den.


Om det är någon som läser detta och har nå bra tips på hur man kan gå ner i vikt fort får gärna höra av sig.

Av Draken - 1 januari 2009 13:43

Hur normalt är det att umgås med sitt ex släktingar dagligen?

Hur normalt är det att sova över hos sitt ex släktingar var och varannan natt?

Jag tycker att det inte är nå normalt alls att umgås med sitt ex släktingar så mycket.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards