Alla inlägg den 10 december 2010

Av Draken - 10 december 2010 14:40

Blir rätt så ledsen på gubben i lådan.

Gubben i lådan vill åka till sina föräldrar en gång i veckan, jag säger inget om att jag inte vill det, jag följer med för hans skull.

Och när vi ska åka till min mamma (som vi gör typ högst två gånger i månaden) så suckar han och säger att han säger att han är trött och helst vill stanna hemma och bara ta det lugnt.

Jag tycker att det är lite smått snuskit hos mina svärföräldrar. Dom har två rum som är proppfulla med olika saker, ja jag vet inte vad det är, men gamla saker som man inte har någon användning för längre, så som trasiga saker. Sen så kan dom gå och fjärta stup ikvarten, även vid matbordet när man sitter och äter, och det är så himla äckligt, det är så att man nästan tappar matlusten. När jag ska till och berätta något och jag har påbörjat, så kan svärmor börja prata om något helt annat.

Suck säger jag bara.

Jag älskar ju gubben i lådan, men har väldigt svårt för svärföräldrana.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards