Alla inlägg den 28 december 2010

Av Draken - 28 december 2010 13:29

Då var julen över. Den var mysig, först var jag, lillkillen och gubben i lådan hos hans bror där broderns fru och fyra av fem barn var och gubbens föräldrar var.  Sen så åkte vi tre till mamma och fortsatte och firade där med mamma, syster, systers pappa, faster och farfar med tant.


Att vara hemma hos mamma var mysigt, att vara hos svågern var mindre mysigt för att deras äldsta son fick magsjuka :S Så att jag kände att jag bara ville därifrån så fort som möjligt.

Två av svågerns pojkar, som är fem och nio, tycker jag är väldigt otacksamma när det gäller klappar, visst dom är bara barn, men min syster visade mer uppskattning för klappar när hon var i den åldern. Men dom två pojkarna sliter av pappret och tittar vad det är för nått i en sekund och sen så går dom vidare till nästa klapp och gör likadant tills alla är öppnade.


Men sen så ringde svärmor och prata med gubben i går och tyckte att vi skulle åka till svågern idag för att han fyller år. Men jag vill inte åka dit när dom hade magsjuka i fredags. Om vi inte hade haft lillkillen så fint, då hade jag kunnat fundera att åka, men nu när vi har honom att tänka på så glöm det. Hon verkar inte tänka långt alla gånger, hon kan inte vara så smart.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards