Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Draken - 1 oktober 2009 17:44

Har varit däckad större delen utav dagen idag.

Jag sov mellan tio och ett idag, och när jag vaknade så hade jag ont i nacken och huvudet, mådde även illa. Har tagit en alvedon och smörjt nacke och axlar med liniment, men det har inte blivit bättre. Har spytt tre gånger, i vanliga fall brukar det bli bättre efter att jag har spytt en gång, men icke sa nicke, det har inte blivit denna gång :(


Hungrig är jag oxå, men jag orkar inte laga till någon mat, hoppas att gubben i lådan kommer hem snart så att han kan laga till någon mat. Visst jag kan inte kräva av honom att han ska laga mat när han har jobbat hela dagen och jag har varit hemma hela dagen. Men jag brukar ju i stort sett alltid laga mat tills han kommer hem i vanliga fall. Men just i dag när jag mår som jag mår så orkar jag inte, hoppas att han har förståelse för det.

Av Draken - 1 oktober 2009 08:27

Börjar känna mig så där tung i skallen nu igen, det känns mest vid höger tinning och öga.

Varför blir jag så här för?

När jag var till hälsocentralen för nått år sen för detta så sa dom att jag var stel i axlar och nacke och blev jag bara skickad till nån rehab människa som visade hur jag skulle göra för att mjuka upp musklerna. Jag har gjort så när jag har haft ont, men inte tycker jag att det hjälper något.

Anser att det inte är någon ide att gå till läkare för att dom hjälper ju en inte, dom skickar en bara runt och ingen vill ta något ansvar.

Av Draken - 1 oktober 2009 06:29

Då var man uppe med tuppen idag oxå. Varför kan jag inte ligga kvar i sängen och fortsätta att sova när gubben i lådan sticker till jobbet för? Jag är ju ändå trött och skulle säkert kunna sova vidare om jag låg kvar i sängen.


Hualigen vad kallt det är ute nu då, det är -0,8 grader, gubben i lådan fick skrapa fönstret på bilen när han stack till jobbet. Kallare kommer det att bli på morgonen. Uscha buscha säger jag bara för kylan, det tycker jag inte om Skrikandes

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards