Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Draken - 5 oktober 2009 16:03

Ja nu är klockan fyra och då slutar gubben i lådan.

Han skulle komma hem direkt. Ja messade med honom och han lovade mig att han skulle massera mig när han kom hem. Ska bli skönt, då kanske värken i nacken och huvudet släpper något, helst skulle jag att det skulle släppa helt och hållet.

Håll tummarna för att det kommer att släppa, iallafall lite granna.

Av Draken - 5 oktober 2009 13:39

Jag tackar så mycket för tipset Katie.

Jag har ingen aning om jag har järnbrist, ska ta och kolla upp det när jag kommer till barnmorskan nästa gång. Så får vi se ifall jag behöver järntillägg.


Sömn det tror jag att jag får tillräckligt, sover runt åtta timmar per natt, minus några minuter då ja kliver upp på toa (nackdelen med att vara gravid, man måste upp på toa på natten)


Så att det kan vara otillräckligt med träning, men det blir aldrig till att jag tränar något Obestämd För att jag tycker att det är så himla tråkigt att träna. Men funderar ifall jag ska börja simma en eller två gånger i veckan, för att simma tycker jag är kul. Men jag har sett att dom har byggställningar vid simhallen, så att då kanske dom håller på att renovera där, så att då kanske dom inte har öppet. Får ta och kolla upp det.

För att det brukar vara vattengympa på simhallen några dagar i veckan och det är rätt så kul.

Av Draken - 5 oktober 2009 12:34

Skallebanken börjar bara bli värre och värre, så himla jobbigt att få sånna perioder då jag har huvudvärk var och varannan dag. Man blir ju seg och borta i skallen när man har det.

Någon som har nå bra tips på hur man ska slippa det?

Av Draken - 5 oktober 2009 10:31

Då var det en ny vecka igen då.

Solen skiner och jag har lite nackvärk och är lite illamående.

Inge vidare att må så.

Har haft nackvärk var och varannan dag nu och även lite lätt huvudvärk, tydligen så har jag kommit in i en sån period då jag har nackvärk som leder till huvudvärk och illamående. Att jag mår illa kan bero på att jag är gravid, men det kan även bero på att jag har nackvärken för att jag vet att jag brukar bli illamående när jag har det.


Om man skulle gå ut en sväng i solen och njuta lite av den, får se hur jag gör senare.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards