Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Draken - 17 oktober 2009 14:45

Gubben i lådan är fortfarande och fixar bilen, har varit rätt så skönt att bara ta hand om sig själv i dom här timmarna som han har varit borta. Men han läre komma hem senast om två timmar om vi ska hinna hem till mamma. Vi skulle vara där vid fem, sex tiden.

Jag antar att han gärna vill hinna duscha innan vi sticker till mamma. För att det är ju inge vidare att åka bort på middag alldeles skitig, och desutom så är han i sina arbetskläder och det är inte heller så kul att sticka iväg på middag.

Av Draken - 17 oktober 2009 11:59

Gubben i lådan är nu och fixar lite med bilen, han skulle tydligen sätta in några säten i den.

Hade ingen lust att hänga på så att då stanna jag hemma istället, har mer att göra när jag är hemma. Jag kan alltid roa mig med att sitta framför datorn. Och det är så himla skönt att vara hemma ensammen.


Vi ska hem till mamma sen. Hon ska bjuda oss på mat. Mormor ska komma till dom sen. Gubben i lådan har aldrig träffat henne, så att det ska bli kul att han ska träffa lite fler av mina släktingar.

Det är inte så ofta mormor och jag träffas, sist jag träffade henne var i julas, ca tio månader sen var det. Tänka sig vad tiden går fort. Och snart så är det jul igen.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards