Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Draken - 9 oktober 2009 10:43

Håller på att göra mig iordning för att sticka till gubben i lådans jobb, bussen dit går om en timme, så att jag läre gå senast om en halv timme, och jag har inte ens några kläder på mig. Jag är iallafall nyduschad och håret är ny blåst så att det är iallafall torrt.


Undra om man ska klä upp sig lite granna. Man kanske skulle sätta på sig de byxor som gubben i lådan tycker att jag passar så bra i. Jag läre ju inte kunna ha dom byxorna så länge till så att jag läre väl nästan ha dom så mycket som möjligt innan magen blir för stor, och vem vet hur mycket fett jag har samlat på mig efter graviditen.

Av Draken - 9 oktober 2009 08:29

Är det fel med dödshjälp när det inte finns någon annan utväg?

Jag själv anser att om det inte finns någon chans att tillfriskna och att den enda utvägen är döden för att bli kvitt sjukdomen, så som Lars-Olov Hammergård från Söderhamn. Han har drabbades av den obotliga nervsjukdomen ALS för drygt fyra år sen. Han vill bli sövd till döds, men han får ingen hjälp med det.


http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5922719.ab

Av Draken - 9 oktober 2009 07:33

En 71 årig kvinna hittades under 2,5 meters soppberg i hemmet, låg så i upp till tre dagar.

Vilket hemskt att dö och ligga på det viset, hualigen. Jag hoppas att jag slipper göra det.

Men ioförsig, jag har inte SÅ stöckigt hemma så att det är berg av soppor.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5928535.ab

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards