Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Draken - 22 oktober 2009 19:13

Ja nu är gubben i lådan på väg hem.

Han ringde mig nu och sa att han skulle åka hemmåt, då är han hemma om tidigast en halvtimme.

Så att då gäller det att stänga ner detta fönster med bloggen så att han inte ser det och går in och kollar in det.

Av Draken - 22 oktober 2009 16:33

Jävla arbetsförmedlingen, eller ska ja säga det rätta namnet, arbetsförNEDRINGEN. Dom gör ju ändå inget annat att förnedra folk.

Pratade nyss med min handläggare i telefon och då berättade jag att jag hade sagt nej till praktiken på dagiset. Det tyckte hon var så dåligt att jag hade gjort det. Det lät även som HON hade pratat med dom där på dagiset. Jag tror knappast att hon har gjort det, varför skulle hon ringa och prata med dom för? Det var ju ändå inte hon som hade hittat den platsen, det var en helt annan person på ett helt annat ställe. Visst har dom två personerna kontakt, men varför skulle min handläggare på af ringa till dagiset och pratat med dom för?

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards