Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Draken - 20 oktober 2009 15:51

Snart så slutar gubben i lådan för dagen, när jag pratade med honom vid ett snåret så skulle han åka hem direkt.

Så snart är lugnet borta för dagen.


Ikväll så är det Desperate Housewifes.

Kvällens avsnitt handlar om att Tom och Lynette försöker hitta ett sätt att berätta för deras barn att hon är gravid, igen. Susan är övertygad om att det var Danny Bolen som strypte hennes dotter Julie. Bree funderar på att åka iväg med hennes älskare och Gabrielles familj träffar åter hennes tidigare älskare, John.

Av Draken - 20 oktober 2009 12:09

Så där ja, nu har jag varit hos barnmorskan och tagit blodprover, det gick väldigt bra. Proverna skulle testast för bland annat hiv och klamydia och dom skulle även kolla blodgrupp har jag för mig. Om det skulle vara något akut så skulle dom höra av sig, annars så får jag reda på svaren när jag kommer dit nästa gång i december.


Har även ätit lite lunch, det blev ost och skink sallad. Var inte så jätte god, men det dög iallafall. Så att nu är jag mätt och belåten.

Av Draken - 20 oktober 2009 10:33

Ska snart iväg och ta lite prover hos barnmorskan. Det var vissa prover som inte kunde tas i fredags när jag var där, så att därför får jag komma dit idag och göra det istället. För att de proverna ska skickas iväg någonstans, men jag vet dock inte vart. Så därför får jag ta och göra det idag istället. Har för mig att det var några blodprover.


Kanske skulle gå förbi affären och köpa något att äta när jag ändå är ute så slipper jag göra det senare. Men får se hur det blir.


Men nu är det dags att klä på sig lite kläder, för att jag vill då inte gå i bara morgonrock dit till barnmorskan. För det första så kommer folk att titta snett på mig och för det andra så är det för kallt att gå i bara morgon rock.

Av Draken - 20 oktober 2009 09:15

Har nu ringt och sagt till att det inte min grej att ha praktik på en förskola.

Jag känner att jag inte vill hålla på med barn.

Visst jag ska ju ha barn själv i vår, men det är en annan sak att hålla på med andras barn än sitt eget.

Jag känner att jag vill hålla på med papper och sånt.

Och som det ser ut så kan jag få börja med något liknade, jag kan få börja på ett ställe som sitter och skriver in kyrkoböcker in i en databas. Jag har varit där förut och jag trivdes väldigt bra där. Jag hoppas att jag får komma tillbaka dit.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards