Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Draken - 12 oktober 2009 11:26

Skulle behöva gå på affären en vända.

Har helt slut på cola, och det är nått som är väldigt svårt att leva utan. Sist jag drack det var igår efter middag någon gång, så att det börjar kännas att det var ett tag sen jag drack det.

Sen så börjar ciggen ta slut.


Så att det som jag skulle behöva köpa på affären är cigg och cola, och eventuellt någon mat. Det finns ju färdiga kylda matlådor som bara är att värma. Finns rätt så goda matlådor, får se ifall jag köper någon eller inte.

Av Draken - 12 oktober 2009 09:06

Kan man lita på sjukvården idag?

Dom gör ju så pass mycket fel i dagens samhälle.

Jag läste nu att det var en bebis som var nära att få en tio gånger högre dos än normalt, som skulle leda till döden om inte föräldrana skulle ha upptäckt det.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5942604.ab


Jag läste på aftonbladets sida igår om lilla Linnea som hade brytit benet men läkaren skickade bara hem henne och sa att det var en stukad fot, två gånger. När dom kom till läkaren en tredje gång så krävde mamman att dom skulle röntga benet och då visades det att benet var brutet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5939657.ab


Så att nu undrar jag en än gång, kan man lita på sjukvården idag?

Av Draken - 12 oktober 2009 08:48

Ja nu har solen gått upp, men den syns inte. Det är grå mulet och tråkigt.

Men det iallafall mycket ljusare nu än det var när jag skrev förut.

Man blir iallafall lite piggare när solen är framme, eller rättare sagt när det är ljust.

Men det är mysigt när det är mörkt, för att då kan man tända ljus och mysa på det viset.

Av Draken - 12 oktober 2009 06:26

Klockan är nu snart halv sex och det är lika mörkt som i graven just nu.

Det kommer att vara mörkt ett tag till. Det är så himla tråkigt med hösten och vintern att det blir mörkt så länge, inte undra på att man blir trött och deprimerad. Man kanske skulle gå i ide under vinterhalvåret eller så kanske man skulle bo utomlands under vinterhalvåret.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards