Alla inlägg den 2 september 2009

Av Draken - 2 september 2009 18:49

Det blev ingen rundvandring på röda korset idag, eftersom dom hade stängt klockan fem och vi kom dit fem över fem. Men inte gör det nått, vi bestämde att vi skulle dit en annan dag istället.

Av Draken - 2 september 2009 16:39

Har varit till min kompis som bor i huset bredvid o gått en liten vända med hennes hund nu.

Tänkte eftersom hon har varit hit till mig o sett efter mina katter när jag har varit borta så kan ju jag gå ut med hennes hund. Man ska ju ställa upp för varandra ju.


Nu sitter jag o väntar på att gubben ska komma, vi ska sticka iväg till röda korset en sväng och leta efter en förstärkare som han ska ha på jobbet. Får väl se ifall man hittar något där. Finns ju en möjlighet att man hittar något annat istället.

Av Draken - 2 september 2009 13:13

Har ont i axlarna, värst är det i vänster axel. Kan det vara efter den lilla olyckan i måndags tro?

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards