Alla inlägg den 23 september 2009

Av Draken - 23 september 2009 19:18

Ja nu vet jag varför jag inte mår någo bra.

Det regnar ju ute, och det kan jag känna av emellan åt i skallen.

Så att det är regn-skallebank

Av Draken - 23 september 2009 19:13

Fan jävla skit oxå.

Huvudvärken börjar bli värre Rynkar på näsan

Var tvungen att ta en alvedon så att inte den värsta värken skulle sätta in

Jag vill inte ta så mycket tabletter nu när jag är gravid, men den skallebanken som jag kan få är inge att leka med, då känns det som om hela världen håller på att gå under. Det känns som huvudet ska sprängas och jag mår illa som tusan. Och det vill jag inte göra Skrikandes

Av Draken - 23 september 2009 18:14

Det är så himla drygt att ha huvudvärk som aldrig vill ge me sig.

Det ligger mest vid höger tinning och molnar.

Det är alltför lätt huvudvärk för att ta tablett för det.

Men förhoppningsvis så kommer det att släppa snart.

Jag har iallafall inte spytt något mer, och det ser jag som ett gott tecken.

Av Draken - 23 september 2009 16:11

Mår inte nå bra alls Rynkar på näsan

Har skallebank och har nyligen spytt.

Att jag har spytt vet jag dock inte om det beror på att jag är gravid eller om jag har skallebank. Jag brukar ju spy när jag har huvudvärk. Och man kan ju även spy när man är gravid, men jag har dock aldrig spytt något hittills någon gång nu under graviditeten.


Men jag ska vara glad över att huvudvärken inte är på värsta viset. Om det är på värsta viset så är jag helt däckad hela dagen. Man kan säga att det är en lättare form av migrän. När jag var liten så led jag av migrän, då fick jag det rätt så ofta. Men nu för tiden så får jag det nästan aldrig, man kan säga att jag har en lättare form av migrän, eller migrän light kan man säga att jag har nu för tiden,  men dock inte idag som tur är.

Av Draken - 23 september 2009 11:49


Har nyss tittat på den tecknade versionen av Ringaren i Notre Dame. Tycker att det kan vara kul att titta på disney filmer emellanåt, då slipper jag sitta och koncentrera mig så mycket vad som händer i filmen.



Lite intressant var filmen eftersom det finns så pass mycket historia bakom filmen. Fint gjord är den oxå.


  

     

Av Draken - 23 september 2009 07:18

regler:

det här är svårare än du tror! kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och

berätta det för dem. varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! alla

svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! om personen som utmanade dig har ett namn

som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.

du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar

(förutom på fråga 1)! lycka till!


1. vad heter du? Mitt rätta är hemligt, så därför tar jag namnet Draken

2. ett ord på fyra bokstäver: Djup

3. flicknamn: Doris

4. pojknamn: David

5. yrke: Diskare

6. färg: Djupblå

7. klädesplagg: Damjacka

8. mat: Dolmar

9. sak i badrummet: Dusch

10. plats/stad: Dallas

11. en orsak att vara sen: Duscha

12. något man skriker: Dit bort

13. film: Dirty dancing

14. något man dricker?  Drinkar

15. band: Dia psalma

16. djur: d-ponny

17. gatunamn: Drottningholm

18. bil : Dodge

19. sång: Do you really wanna heart me?


Men jag utmanar dock ingen

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards