Alla inlägg den 20 september 2009

Av Draken - 20 september 2009 14:41

Gubben i lådan är på väg hem nu så att jag ska börja med maten strax, ska bli korvstroganoff med ris. Har varit sugen på det hur länge som helst, det är ju så himla gott med det.


Hade tänkte att åka och hälsa på hos mamma idag, men när jag ringde dit tidigare så var det så himla surt där hemma och då kände jag att jag inte kände för att åka dit. Mamma skulle bara komma med en massa med predrikningar och tal om hur jag borde bete mig och sånt och det orkar jag inte med.


Messade en kompis tidigare, hon såg att bilen inte var hemma och hon frågade vart vi var någonstans. Jag sa att jag var hemma och gubben i lådan var och bytte däck på bilen. Hon tyckte att det var konstigt att jag inte var med. Tydligen så tycker hon att jag följer med honom överallt, men det är inte sant. Det är rätt så ofta jag stannar hemma för att jag inte har lust eller ork att följa med.


Men men nu är det dags att sätta på sig lite kläder och börja med maten tills gubben i lådan kommer hem.

Av Draken - 20 september 2009 12:21


Hittade denna lilla film på youtube, så himla gullig


Av Draken - 20 september 2009 12:12

Åkte aldrig ner till Göteborg i går och hämtade en bil, det blev att vi åkte till Mora och köpte en bil istället. Det blev tio mil som vi åkte istället för sextio. Kom hem vid halv tio snåret igår kväll, så att jag var rätt så trött.

Just nu så är gubben i lådan och kollar däck till den nya bilen. Den förra ägaren till bilen hade kört med vinter däck hela sommaren, så att gubben i lådan är ute efter sommar däck till bilen. Jag kände att jag inte orkade att följa med, är skönt att bara vara hemma och ta det lugnt ensam ibland tycker jag.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards