Alla inlägg den 27 september 2009

Av Draken - 27 september 2009 11:17

Är ensam hemma en stund. Gubben i lådan är på elgiganten en sväng och letar usb minnen.

Så att jag tar och passar på att skriva här när han inte är hemma, han vet ju inte att jag skriver här och inte ska han få veta heller. För att det är här jag skriver för att få ventilera mig utan att någon som känner mig vet vad jag tänker på. Jag väljer vad jag vill berätta för folk som jag känner.


I går så gjorde vi inget speciellt, vi var på rusta en sväng och handla lite, sen så åkte vi till hans föräldrar och sen så åkte vi hem till mamma och blev bjudna på tacos det smakade jätte bra det :)


I fredags så åkte jag till gubben i lådans jobb lagom tills han slutade så åkte vi och käkade lunch. Sen så skulle han bara fixa en grej med bilen hemma hos sina föräldrar, det skulle gå ganska fort, men vi blev kvar där i flera timmar, inge kul var det att sitta och vänta på att han skulle bli klar med bilen med tanke på att det skulle gå ganska fort. Han hittade alltid nya saker som han skulle fixa. Det är typiskt honom att alltid hitta nya saker och fixa med bilen när det egentligen skulle gå ganska fort.


Idag så ska vi till en kompis som fyller år, har köpt ett litet troll till henne som jag ska ge henne. Jag vet att hon älskar troll, hon samlar på dom. Men gubben i lådan tyckte att det var för lite att bara ge henne det, så att han skulle köpa nån triss lott nu när han ändå är ute och åker. Men jag vet att hon skulle uppskatta att få ett litet troll eftersom hon tycker om troll.


Men nu läre jag väl sluta att skriva ifall han skulle komma, vill ju inte bli upptäckt, för att då vill han väl läsa vad jag har skrivit och det finns vissa saker som han inte ska läsa.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards