Alla inlägg den 30 september 2009

Av Draken - 30 september 2009 17:32

Ska iväg och möta upp gubben i lådan vid bussen nu.

Vi har tänkt att vi ska käka pizza idag, får se ifall vi sticker och käkar pizza när han hoppat av bussen eller om vi sticker hem och hämtar bilen först, får vad vi känner för.

Av Draken - 30 september 2009 16:32

Har varit ute en sväng med min kompis hund nu.

Det var ett tag sen jag var ut med hunden, har för mig att det är ca en vecka sen jag var ut med den, så att jag tänkte att jag kunde gå ut en sväng med den.


Gick ner till tvättstugan när jag ändå var ute i svängen och fixade en tvätt tid. Gubben i lådan vill ha sina arbetskläder tvättade, och det vill jag gärna inte tvätta i min egna maskin eftersom dom är så skitiga och oljiga, så att jag vill inte få in oljan i min maskin och sen förstöra de kläder som jag ska tvätta sen i den.


Tänka sig att det är den sista september idag, tänka sig vad denna månad har gått fort, tyckte att det nyligen var i början av augusti. Och i morgon är det första oktober, en riktig höst månad.

Av Draken - 30 september 2009 13:37

Nu har jag legat och vilat en stund, har sovit i ca en och en halv timme. Var rätt så skönt, känner mig ganska utvilad nu. Inte ofta jag lyckas att somna så här mitt på dagen, men skönt är det när jag väl lyckas att somna.

Av Draken - 30 september 2009 06:11

Nu har gubben i lådan åkt till jobbet, han stack för tio minuter sen. Så att nu kommer jag att bli ensam i ca elva timmar innan han kommer hem igen.


Det är rätt så kallt ute nu, det är endast 2,9 grader nu. Hualigen säger jag bara, det märks att det är på väg mot vintern nu. Hatar vintern.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards