Alla inlägg under september 2009

Av Draken - 4 september 2009 13:01

Ja har funderat o funderat hur jag ska berätta för min mamma att hon ska få barnbarn för första gången.

Någon som har ett bra tips på hur man berättar för sin mamma?

Av Draken - 4 september 2009 09:26

Nu har jag äntligen kommit fram till bvc.

Hon trodde inte att jag var så långt gången.

Så att den 21 september kvart i fyra så ska jag komma dit på samtal. Får se hur det går.

Av Draken - 4 september 2009 09:04

Har nu försökt att komma fram till bvc i en timme och jag har inte kommit fram. Det går en signal och sen så låter det som någon blåser i luren och sen är det tyst i luren. Så himla irreterande att inte komma fram. Morr!!!!!!!!

Av Draken - 3 september 2009 19:56

Gjorde ett gravtest nyligen och det visade att jag var gravid.


Är det verkligen sant?


Visst har mensen varit försenad i ca en vecka, och visst har jag haft småtankar om att jag kanske skulle kunna vara gravid. Men ändå så trodde jag inte det. Men det visade sig att jag var det ändå.


Ska ringa barnmorskan i morgon bitti när dom har telefontid, ska försöka att få en tid när gubben i lådan kan följa med.

Av Draken - 3 september 2009 16:33

Nu är det dags att gå ner till parkeringen för att bli hämtad utav gubben i lådan. Får se ifall man hittar nå intressant på erikshjälpen, vi kanske svänger in på röda korset oxå, får se vad som händer.

Av Draken - 3 september 2009 15:50

Ska iväg till erikshjälpen idag med gubben i lådan. Han slutar nu vid fyra, sen så tar det en stund för honom att åka från jobbet, så att jag ska gå ut till parkeringen om ca en halvtimme.

Får se ifall man hittar något intressant där.

Av Draken - 2 september 2009 18:49

Det blev ingen rundvandring på röda korset idag, eftersom dom hade stängt klockan fem och vi kom dit fem över fem. Men inte gör det nått, vi bestämde att vi skulle dit en annan dag istället.

Av Draken - 2 september 2009 16:39

Har varit till min kompis som bor i huset bredvid o gått en liten vända med hennes hund nu.

Tänkte eftersom hon har varit hit till mig o sett efter mina katter när jag har varit borta så kan ju jag gå ut med hennes hund. Man ska ju ställa upp för varandra ju.


Nu sitter jag o väntar på att gubben ska komma, vi ska sticka iväg till röda korset en sväng och leta efter en förstärkare som han ska ha på jobbet. Får väl se ifall man hittar något där. Finns ju en möjlighet att man hittar något annat istället.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards